יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

נוהלי עבודה המשך..

נוהל סגירת תוכנית טיפול

בשלב אי סגירה: מטופל שקיבל הצעת מחיר במרפאה אך לא סגר אותה באותה ישיבה,
מה דעתכם לכתוב על דף התוכנית (ההעתק) את תקציר השיחה ואת ההתנגדויות שהעלה המטופל?
לדוגמא: "למטופל קשיים כלכליים", "מעוניין בחוות דעת נוספת", "התוכנית יקרה לו לא נערך לסכום הזה",
"רוצה להתייעץ בבית" "קיבל 2 תוכניות חלופיות מתלבט.."
פרטים נוספים על הלקוח יתקבלו בברכה ורק יהיו לעזר למזכירה שתחזור אליי לאחר מס' ימים, ותמשיך מאותה נקודה בשיחה בין הרופא למטופל. כך תינתן למטופל ההרגשה שיש תיאום ורצף מהפגישה האחרונה.
אפשר לקבל מידע לא רע רק בשיחת סמול טוק.. מי הפנה את הלקוח למרפאה.. פרטים אישיים וכו'
המזכירה תרשום לה ביומן את המועד בו היא תתקשר אליו בחזרה, הכי מומלץ בחלון תזכורות קופצות
(בתוכנת אופטימה-נמצא תחת "תזכורות ותקשורת") בתוכנת "דוקטור" מופיע כשעון אדום.
את העתק התוכנית יש לתייק בקלסר "תוכניות טיפול" לפי תאריך אחרון ולא לפי א,ב.

בשלב סגירה: רצוי מאוד לרשום את ההנחה שניתנת למטופל בדף המקור ובההעתק.  חלק מהרופאים
 משרבטים בכתב יד את הסכום הסופי, את אחוזי ההנחה, את מס' התשלומים ואין בעיה עם זה..
אך מכובד יותר להקליד את ההנחה בתוכנית ולהוציא שוב מודפס עם כל תנאי העסקה.
את ביצוע ההנחה בתוכנת "אופטימה"ניתן דרך "תוכנית"-"הנחות"-"קיבוע סכום סופי" או "באחוזים"
(את אותו מודול יש גם בתוכונות האחרות "דוקטור" ו- "רפיד").
כך המטופל מקבל את מחירי הטיפול לאחר ההנחה, ומעבר לזה ישנה אפשרות להעביר טיפולים שבוצעו מ"תוכנית טיפול" ל "כרטיס טיפולים" עם המחיר המעודכן לאחר ההנחה.

נוהל זה נועד:
1 שליטה מעקב ובקרה אחרי תוכניות טיפול שלא נסגרו (והיו מקרים שלקוחות "נשכחו" והתפספסו וחבל..)
2  העברת טיפולים מ"תוכנית" ל "כרטיס" עם טיפולים לאחר הנחה מונעת יתרות שגויות שנשארות בחיוב הלקוח.

.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה