יום חמישי, 19 בפברואר 2009

שיווק מרפאת השיניים שלך באינטרנט


שיווק מרפאות שיניים מבוסס רובו על שיטות שיווק מסורתיות אותן אני מתארת בהרחבה בבלוג. מנגד מתחזקת ההערכה כי בשנים האחרונות מחזיק האינטרנט מקום מרכזי בעולם השיווק העסקי ומהווה מקור מרכזי ומשמעותי בחשיפה ללקוחות פוטנציאליים מפולחים עם פוטנציאל גדול לקנייה.
אך נראה כי השיווק באינטרנט עדיין לא חדר בצורה משמעותית לתחום מרפאות השיניים מכמה סיבות: האחת, אין מי שיחשוף את רופאי השיניים לתחום זה וילווה אותם למימוש הקמפיין השיווקי באינטרנט.
השנייה, תחום השיווק באינטרנט דורש בעלי מקצוע מנוסים, כשמנגד ישנם חלטוריסטים אשר מנצלים את תמימותם וחוסר נסיונם של רופאי השיניים וגובים סכומי כסף גבוהים ללא השגת המטרות.
כאשר אני שואלת רופאים האם הם משווקים עצמם באינטרנט, כמעט כולם עונים מייד: "כן, יש לי אתר באינטרנט". אז זהו.. שלא! זאת הטעות הכי נפוצה. הרוב חושבים שכדי לשווק את המרפאה צריך: לבנות אתר, להשקיע גרפית בעיצוב האתר, לרשום תכנים והלקוחות? כבר באים!
לא כך הם פני הדברים. הדבר החשוב הוא בניית אסטרטגייה שיווקית שלמה לקידום המרפאה באינטרנט, והיא צריכה לכלול מרכיבים מסויימים, ועל כך ארחיב בפוסט הבא בהמשך..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה